niedziela, 5 lipca 2015

Wakacje, waaakacje, czyli troche luzu, trochę planów!

Witajcie!

Ach, nie ma to jak porządna dawka odpoczynku. Co prawda, przed nami jeszcze ponad półtora miesiąca laby, ale ja już czuję się zrelaksowana, odstresowana i odzwyczajona od trudów nauki. Oczywiście nie oznacza to, iż porzucam czytelnictwo. Wbrew przeciwnie! Zamierzam sięgać po jeszcze większą ilość książek, korzystając z dostępnej, ogromnej ilości wolnego czasu ^^

Po co ten post? Mogłabym teraz zdać się na moją bujną wyobraźnię, elokwencję oraz dyplomację i wyjaśnić Wam iż pragnę wyrazić mój entuzjazm spowodowany dwumiesięczną przerwą od szkoły. Prawda jest taka, iż moje lenistwo nie pozwala mi na sklecenie kilku zdań recenzji. A powinny pojawić się już dwie, gdyż mam za sobą już dwie lektury, a trzecia w trakcie. Ale od czego są wakacje, jak nie od robienia sobie zaległości, nie martwienia się piętrzącymi na biurku obowiązkami i chwytaniem dnia na rzeczy niepożyteczne?

Nie oznacza to, że na blogu nie będzie pojawiać się nic. Po prostu życie na nim zwolni do tempa żółwiego, czasem może meduzy albo hipopotama. Więcej pojawiać się będzie postów okołoksiążkowych. Planuję informować Was o różnorakich promocjach i okazjach w księgarniach: tych stacjonarnych jak i internetowych. Przeprowadzać dyskusje, pogawędki i wymiany zdań oraz opinii, aby rozwijać czytelnicze pasje i poznawać siebie nawzajem. Tworzyć listy różnorakich tytułów, TAGi i zabawy z tekstami. A przynajmniej tak pięknie rozrysowuje się to obecnie w mojej głowie. Rzeczywistość wyjdzie w praniu.



Piszcie w komentarzach, co chętnie zobaczylibyście na moim blogu: jakiego rodzaju treści, książki. Chętnie przeczytam również Wasze propozycje ogólnych zmian: wyglądu, charakteru, publikowanych postów. Wyraźcie swoje opinie, a ja postaram się sprostać Waszym oczekiwaniom! :)
Ps
Jak tam Wam się żyje w wakacje? Na jakie książki stawiacie w to lato? Jakie wyzwania czytelnicze macie zamiar przedsięwziąć? c:

12 komentarzy:

  1. Haha, nawet nie wiesz, jakie żółwie potrafią być szybkie ^^
    Ale z moim blogiem, gdyby nie to, że mam już napisane i poplanowane recenzje - byłoby to samo ^^
    A jakie tytuły planujesz na te wakacje na bank? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :_: To ja będę tym wolnym żółwiem :|
      O, to zazdroszczę! Ja mam takiego lenia, że jeśli napiszę jedną recenzję na kilka dni to jest dobry wynik :c
      Na pewno trochę się ich pojawi. Jutro zabieram się już tak ostatecznie za 'Sagę ognia i wody.Wielki błękit' Jennifer Donnelly, czyli początek serii o syrenkach. Będzie też 'Krąg', kolejny start trylogii Engelfors. Obecnie zaczytuję się w 'Vaclavie i Lenie' - lekturze ze Stokrotki za 6zł. A przy łóżku czeka stosik 5-6 innych pozycji + na pewno wzbogacę się o te kilka, kilkanaście w trakcie wakacji. ^^

      Usuń
  2. No to miłego wypoczynku, błogiego lenistwa i mnóstwa książek życzę! :D Dla mnie wakacje to właśnie czas na nadrabianie literackich zaległości.
    Co do samego bloga... Na temat postów okołoksiążkowych się nie wypowiem, bo często zdarza mi się ich nie czytać. Tagi, promocje w księgarniach internetowych raczej mnie nie interesują. No cóż, czekam na recenzje. Co do propozycji - osobiście preferuję jak jest w nich mniej zdjęć, a tekst jest wyjustowany. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie! ^^
      Będą recenzje, obiecuję, że pojawi się ich spora ilość. Jeśli chodzi o posty okołoksiażkowe: chciałabym je wprowadzić, aby urozmaicić formę bloga, wiadomo, że nie każdemu będą one pasować, ale dzięki za opinię :)
      Mniej zdjęć, wyjustowany tekst.. postaram się ^^

      Usuń
  3. U mnie w wakacje planuję przebrnąć w książki, na które nie miałam czasu w poprzednich miesiącach, a trochę tego jest :D Poza tym chcę się bardziej przyłożyć do postów okołoksiążkowych, ale wszystko "wyjdzie w praniu", jak to określiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, że mamy podobne achievementy postawione :D

      Usuń
  4. Nie dziwię się, że zwalniasz tempo na blogu, w końcu wakacje są od tego, żeby odpocząć i poleniuchować :) Ważne, że mamy teraz dużo czasu i można zająć się czytaniem i nadrabianiem zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Ale oczywiście, trochę leniuchowania, a trochę pracy. Po równo.
      No.. albo tak 60% i 40% :D

      Usuń
  5. Każdy się cieszy na 2 miesięcznym obijaniem się i szczerze powiem jest nam to potrzebne by z zapałem wracać do pracy szkolnej. Cieszę się że również będą na blogu równe inne posty niż o książkach ale mam nadzieję, że książki tez będą lubię recenzje. Trochę bez sensu gdybym ci powiedziała jakiego rodzaju książki mają się pojawiać na blogu gdyż narzucam ci wtedy np. coś czego nie lubisz myślę że książki, które ty wybierasz są warte uwagi.
    Ja w blogowych wyzwaniach nie biorę udziału, ale za to postawiłam sobie wyzwanie. Czytać też książki te które omijałam lub nadal omijam.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą książki, będzie sporo recenzji, ale nie WYŁĄCZNIE one. Taka różnica :)
      Niczego byś mi nie narzucała. Po prostu jestem ciekawa jakiego typu książki Was interesują. A nuż, zainteresowałyby i mnie ^^
      Bardzo doby pomysł na wyzwanie - czasem te pozycje, po które nie chcieliśmy sięgać kiedyś, dziś mogą okazać się świetną lekturą c:

      Usuń
    2. No jak wiesz z mojego bloga kocham fantastykę więc coś takiego jest dla mnie ♥ No dokładnie, dlatego chcę to sprawdzić.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz ten post.
Proszę, byś wcześniej jednak go przeczytał/a bądź przynajmniej przewertował/a wzrokiem. :)

Zależy mi na szczerych opiniach, pytaniach, wątpliwościach i komentarzach. Możesz zostawić link swojego bloga - ale przede wszystkim przekaż mi swoją, wartościową ocenę.

Nie masz pomysłu na ciekawy komentarz? Napisz:
→ czy czytałeś/aś książki, o których piszę w poście?
→ czy owe lektury Ci się spodobały?
→ czy masz ochotę je przeczytać?
→ czy podoba Ci się pomysł na post?
→ czy przyjemnie czytało Ci się napisany przeze mnie tekst?
→ czy masz inny pomysł na post, który by Cię zaciekawił?
→ co będziesz czytał/a w najbliższym czasie? (albo co czytasz teraz?)
→ jak Ci mija dzień? :)
→ co słychać na Twoim blogu?



Z góry dziękuję za każde zdanie - dzięki nim mam szansę pracować nad swoimi!

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░