wtorek, 21 kwietnia 2015

Wrażenia + Kilka ogłoszeń

Witam wszystkich!
Dziś trochę mniej o książkach, a więcej o tym, co aktualne. Czyli egzaminy gimnazjalne. Sama pisze je w tym roku i jestem ciekawa, jak Wy daliście sobie radę? Piszcie wrażenia codziennie, po każdym bloku przedmiotowym. Chętnie wymienię się opinią. :)

Dla zainteresowanych - arkusze:



Co do bloga i książkowych osiągnięć - jeszcze w tym tygodniu powinna pojawić się recenzja książki Tomasza Rożka 'Nauka to lubię. Od ziarnka piasku do gwiazd'. Ponadto, zachęcam Was do oddawania głosów w ankiecie znajdującej się na pasku bocznym. O tutaj -->
Dostosuję się do Waszych wyborów i kolejną przeczytaną pozycją będzie ta, która wygra ilością chętnych na nią czytelników. (No, chyba, że będę wolała wybrać inną :D)

Życzę miłego dnia, tygodnia, a gimnazjalistom: wiedzy, ostrożności, spokoju i szczęścia! 

28 komentarzy:

  1. Ja testy mam już na szczęście za sobą, ale Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez pisze egzaminy i wydaje mi sie,ze nie było az tak źle :D najgorsze za mna(historia i wos),ale jeszcze przyrodnicze 😒 powodzenia 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie było, nie było.. Gdyby nie to opowiadanie :C
      Tak, byle do jutra. I wzajemnie :)

      Usuń
  3. Ja na szczęście egzaminy mam już za sobą, teraz matura na horyzoncie hahah dobrze, że jeszcze nie w tym roku ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To też powodzenia na maturze za rok (czy za dwa?) :)
      Dziękuję c:

      Usuń
  4. Ja też pisałam te egzaminy i w sumie nie było tak strasznie, chociaż jak sprawdzałam teraz klucz odpowiedzi na polski to przez to głupie opowiadanie chyba dużo stracę, bo mam całkowicie inaczej. :D Ale najważniejsze, że napisałyśmy więc zaliczone jest :D
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie teraz szukam arkuszy i odpowiedzi :s
      Tak, już z głowy chociaż. Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  5. Podobno trzecioklasiści mieli bardzo prosty temat na wypracowanie, bo mieli chyba napisać opowiadanie o celebrycie :)
    Pozdrawiam :)
    zawsze-usmiechniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opowiadanie o podróży, podczas której ktoś stał się kimś sławnym :D

      Usuń
  6. Egzaminy pisałam rok temu. Wow, opowiadanie. :D Ja miałam eee... rozprawkę? Chyba tak. Czyli standardowo. :) Powodzenia jutro i pojutrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Egzaminy nie dotyczą mnie osobiście, ja już dwa lata po, ale dotyczą mojego brata ^^
    Ah, i po co oni uczyli nas rozprawek? W moim roczniku do napisania była charakterystyka, a teraz opowiadanie ^^

    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sama się zastanawiam po co.. :C
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  8. Też w tym roku pisze historia i wos były łatwy. Polski i to opowiadanie jakaś masakra :(
    Ciekawa jestem jak mi pójdą przyrodnicze ;) Tobie życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie boję się przyrodniczych :s
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  9. Ja testy będę miała dopiero w przyszłym roku, więc teraz jedynie rozkoszuję się spaniem do późna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, zazdroszczę! To wygodnego łóżka i porządnej dawki odpoczynku życzę :D

      Usuń
  10. Dobrze, że piszę testy w przyszłym roku. :) Ale jak się dowiedziałam, że na polskim było opowiadanie, to się naprawdę zdziwiłam, myślałam, że tego typu prace zostawia się dla podstawówki... A przynajmniej tak twierdzi moja obecna polonistka. ;) Powodzenia na reszcie przedmiotów!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam jeszcze rok na nerwy.
    trochę jeszcze poczekam, ale już chciałabym mieć to za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. *ktoś tu chyba dostał nominację*
    Zapraszam na "Liber Awards" !
    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/2015/04/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Bogu egzamin gimnazjalny mam już dawno za sobą. Ale życzę powodzenia Tobie i wszystkim innym trzecioklasistom! :)
    Pozdrawiam :)
    of-books-and-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w sumie najważniejsze już także za mną :)

      Usuń
  14. Cieszę się, że ja ten egzamin mam już za sobą :) jednak Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak po przyrodniczych? Dla mnie był to chyba najtrudniejszy test a matematyka była łatwa co do angielskiego (też zdawałam) To podstawa była łatwa a rozszerzenie trudne ale na szczęście nie liczy się w rekrutacji ;) A jak Ci poszło ja ogólnie jestem zadowolona choć sądzę że mogło być lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem względnie zadowolona - straciłam chyba ze 2 pkt.
      Poszło mi ogółem nie najgorzej, choć wiadomo, że chciałoby się ze wszystkie maxa :c

      Usuń

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz ten post.
Proszę, byś wcześniej jednak go przeczytał/a bądź przynajmniej przewertował/a wzrokiem. :)

Zależy mi na szczerych opiniach, pytaniach, wątpliwościach i komentarzach. Możesz zostawić link swojego bloga - ale przede wszystkim przekaż mi swoją, wartościową ocenę.

Nie masz pomysłu na ciekawy komentarz? Napisz:
→ czy czytałeś/aś książki, o których piszę w poście?
→ czy owe lektury Ci się spodobały?
→ czy masz ochotę je przeczytać?
→ czy podoba Ci się pomysł na post?
→ czy przyjemnie czytało Ci się napisany przeze mnie tekst?
→ czy masz inny pomysł na post, który by Cię zaciekawił?
→ co będziesz czytał/a w najbliższym czasie? (albo co czytasz teraz?)
→ jak Ci mija dzień? :)
→ co słychać na Twoim blogu?



Z góry dziękuję za każde zdanie - dzięki nim mam szansę pracować nad swoimi!

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░